Optimum7 Google Adwords İnternet Reklam servisi müşterilerimizin web sitelerinin karlılık oranları üzerine odaklanmaktadır. Müşterilerimizin bu hizmet için bizi seçmelerinin başlıca sebebi online reklamcılığa odaklanmış bir yaklaşım arıyor olmalarıdır. Müşterilerimizin büyük çoğunluğu Optimum7 SEO hizmetlerinin “doğal olarak” Google’da üst sıralara çıkmasını bekledikleri sırada, ek olarak Google Adwords servisimizi kullanmaktadır. İnternet kullanıcılarının %40’a yakınının gerçekten ilk tercihinin Google Adwords reklamları olması, kullanıcıların Google Adwords’e inandığını ve  iyi planlanmış, destekli yönetilen bir Google Adwords programının önemini göstermektedir.

Sorun çok basit: Halihazırda bir web sitesiniz var ancak yeterli sayıda  ziyaretçiniz yok veya satış alamıyorsunuz. Google reklamları ile para harcıyorsunuz fakat beklediğiniz sonuç ve satışları göremiyorsunuz. Çözüm, Optimum7 Google Adwords Reklam Yönetimindedir.

Optimum7 Google Adwords PPC Yönetimi Nedir?

Google Adwords Yönetimi, yüksek görünürlük ve yüksek geri dönüşüm oranları (potansiyel müşteri veya online satış) yoluyla web sitenize trafik çeker. Optimum7 müşterilerinin web sitelerinin “Yatırım Getirisi” üzerine odaklanır.

Metodoloji

Herkes kendi Google Adwords PPC Reklam  kampanyasını yapabilir. Sadece Google ile iletişime geçmeniz yeterli ve kısa sürede Google arama sonuçlarında çıkıyor olabilirsiniz. Google sizin paranızı almaktan memnun olacaktır. Fakat işe yarayacak mı? Bu sayfayı okuyorsanız, muhtemelen karlılık açısından işe yaramamış ya da yeterli sonucu alamamışsınız demektir. Optimum7, tamamen sizin Google Adwords Kampanya’nızın etkinliğini ve karlılığı üzerine odaklanmıştır.

Karlılık Oranı İle Neyi Kastediyoruz?

Google Adwords ile Google Arama Motorunda en üst sıralarda cıkıyorsunuz diyelim ve bunun  için aylık olarak 3000 TL harcıyorsunuz. Bu 3000 TL’nin yatırım getirisi nedir? Baska bir deyişle,  3000 TL harcayarak kaç TL kazandınız?

Bu sebeple, Optimum7 sadece Yatirim Getirisi ve Karlılık Oranı üzerine odaklanır. Bunun için aşağıdaki istatistikler faydalıdır;

  1. Tıklama Oranı  (CTR) – Reklamınıza tıklayan kullanıcılar sayısının reklamınızı gören kullanıcı sayısına oranıdır.
  2. Dönüşüm Oranı (Conversion Rate) – Satış sayısının sayfanıza gelen kullanıcı sayısına oranıdır.
  3. Yatırım Getirisi (ROI) – Belirlenmiş bir zaman  içinde elde edilen kazancın satış pazarlama maliyetine oranıdır.

Uygulama Planı

  1. Kapsamlı Anahtar Kelime Araştırması
  2. Rekabet Analizi
  3. Web Sitesi Analizi / Web Sitesi Kurulumu
  4. Anahtar Kelime Grupları Biçimlendirmesi
  5. Reklam Metinleri Yazılımı
  6. Hedef Sayfa (Landing Page) Kurulumu
  7. Google Analitik (Google Analytics) Kurulumu
  8. Satış ve Trafik İzleme Tertibatı
  9. “Devam Eden Reklamların Yönetimi” ve “Kullanıcı Davranış Tarzını” takip ederek optimizasyonu
  10. “Bölme-Testi” (Split Testing) ve “Çoklu Değişken Olasılığı Testi” (Multi-Variable Testing) ile geri dönüşüm oranı ve yatırım getirisinin geliştirilmesi.

Google Arama Motorunda web sitenizin çıkmasını ve daha fazla müşteriye ulaşmak istemez misiniz?

Projeniz mi var?

Bize Anlatın